Bøger

Her er nogle af de Bøger jeg har læst

Mænd er fra Mars og Kvinder er fra Venus
af John Gray

men_are_from_mars_women_are_from_venus

Jo, du kan – Elitesoldat i Jøgerkorpset
af Nicolai Moltke-Leth

itemimage_itemid831459_width300

Født Vinder, Transaktionsanalyse med gestalteksperimenter
af Muriel James, Dorothy Jongeward

fc3b8dt_vinder

Game Development and Production
af Erik Bethke

game_development_and_production

All Dressed Up
af Gitte Larsen og Thomas Geuken

alldressedup

Game Design: The Art & Business of Creating Games
af Bob Bates

game_design_the_art_and_business_of_creating_games

Stormogulen – C.F. Tietgen
af Ole Lange

stormogulen_c_f_tietgen
Losing My Virginity af Richard Branson – Læs anmeldelse her

  • Herman Salling, En Gudsbenådet Købmand - Jan Cortzen
  • Blink – Malcolm Gladwell
  • Historien om IKEA – Ingvar Kamprad – Link
  • Dit professionelle netværk – Abelone Glahn
  • Spørgeteknik - Peter Knoop Christensen, Anders Stahlschmidt
  • Vi gør det sgu! – Richard Branson
  • Dream Society – Rolf Jensen
  • Sådan spiser du en elefant – Michael Kold
  • Kig dine kvindelige kunder i kortene – Helle Katholm Knutsen
  • Richard Branson – uden omsvøb  – Richard Branson
  • Tro På Dig Selv – Ulrik Wilbek – Læs min anmeldelse her
  • Forbrugeren i førersædet – Kommunikation og ledelse efter web 2.0 i the pull society af Kirsten Dinesen
  • RE-ENERGIZE! – Tænk offensivt, bliv forandringsleder af Jonas Ridderstråle og Mark Wilcox
  • SEO Tuning – Thomas Rosenstand
  • AdWords LEX – Thomas Rosenstand

Bøger som jeg skal have læst: (står på hylden og venter)

  • Buyology – Martin Lindstrom – Link
  • Good to great – Jim Collins
  • Den lange hale – Om fremtidens forretningssucces: at sælge mindre af mere af Chris Anderson
  • Personlige gennemslagskraft af Jesper Klit
  • SEO-LEX – Thomas Rosenstand
  • Don’t make me think! af Steve Krug - Link

Bøger jeg gerne vil læse: (skal ud og købe)

  • Call to Action – Secret Formulas to Improve Online Results af Bryan & Jeffrey Eisenberg – Link
  • Loyalitet og lønsomhed – Bent Svanholmer – Link

Bøger jeg gerne vil læse: (Kommer senere)

  • E-værksætteren af Lea Skov Lindbæk – Link
  • The Persona lifecycle af John Pruitt og Tamara Adlin – Link
  • The Go-Giver af Bob Burg og John David Mann
  • Hvem har flyttet min ost af Spencer Johnson
  • LEDER DNA – Rasmus Ankersen
  • Ideudvikling – Annabeth Aagaard
  • Kreativ teknik – Ole Striim
  • Always Be Testing – The Complete Guide to Google Website Optimizer af Bryan & Jeffrey Eisenberg – Link
  • Markedsføring (næsten) uden budget – Henrik Ørholst
  • Fit for fight – Ole Steen Andersen, Niels Ahrengot
  • Fra idé til faktura - Steen Hildebrandt, Henrik Eriksen, Søren Agerbo Jensen
  • The Plan – Edwin Black – Link
  • Lederens Vej – Dalai Lama go Laurens van den Muyzenberg
  • The Google Story: Inside the Hottest Business, Media, and Technology Success of Our Time (Paperback)
  • The Google Story by David Vise, Mark Malseed, and Adam Grupper
  • The One-Page Project Manager: Communicate and Manage Any Project With a Single Sheet of Paper +
  • Building Scalable Web Sites: Building, scaling, and optimizing the next generation of web applications [ILLUSTRATED] (Paperback)
  • Information Architecture for the World Wide Web: Designing Large-Scale Web Sites [ILLUSTRATED] (Paperback)
  • Outliers – Malcolm Gladwell
  • The Tipping Point – Malcolm Gladwell
  • Instant Icon – Jens Martin Skibsted og Sune Aagaard
  • Bad Money: Reckless Finance, Failed Politics, and the Global Crises of American Capitalism – Kevin Philips
  • The Back og the Napkin: Solving Problems and Selling Ideas with Pictures – Dan Roam
  • Waiting for Your Cat to Bark? – Persuading Customers When They Ignore Marketing af Bryan & Jeffrey Eisenberg – Link
  • Brain Rules: 12 Principles for Surviving and Thriving at Work, Home, and School – John Medina
  • Planet Google: One Company’s Audacious Plan To Organize Everything We Know – Randall Stross
  • slide:ology: The Art and Science og Creating Great Presentations – Nancy Duarte
  • A Sense og Urgency – John P. Kotter
  • Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die – Chip Heath
  • Reality Check: The Irreverent Guide to Outsmarting, Outmanaging, and Outmarketing Your Competition – Guy Kawasaki
  • Presentation Zen: Simple Ideas on Presentation Design and Delivery – Garr Reynolds
  • The Partnership: The Making of Goldman Sachs – Charles D. Ellis
  • Innovationens Nye Tidsalder – C.K. Prahalad & M.S. Krishnan
  • Færch, familien, magten og pengene – Michael Teschl
  • Foss
  • Mastering The Hype Cycle – Jackie Fenn & Mark Raskino
  • Reality Check – Guy Kawasaki
  • The Way of Innocation – Kaihan Krippendorff
  • From Concept to Consumer – Phil Baker
  • The New Paradigm for the Financial Market – George Soros
  • Tribes, We need you to lead – Seth Godin

Posted under

This post was written by jacob nordahl on July 18, 2008

Comments are closed.